sâmbătă, 16 aprilie 2011

Flash back

Casetofonul cu leduri care atunci când cânta se aprindeau într-o orgă de lumini. Gabi Luncă. Romica Puceanu. Vafe. Meciurile Steaua - Dinamo. Dacia. Prima conectare la cablu - Astral. Leapșa. Fotbal. Mingea de fotbal de 35 lei. Hagi. Bunicii. TVR. Electrecord. Prima casetă. Primul cd. Radioul Ric II. Renault 14. Cozonacul mamei. Paștele și Crăciunul. Școala. Mulțimea de pici din fața blocului și „ găștile” de bloc. Prima angajare. Prima discotecă. Mama. Tata. Fratele. Radio Delta. Afișele lipite pe ușă și toți pereții camerei. Reclamele la țigări, Camel, Marlboro și HB. Telefonul verde ou de rață din sufragerie. Rock. Camioane. ...și așa aș putea continua până în anul 2028...

3 comentarii:

  1. Imi amintesc ca am mers la sat cu autobuzul si satenii discutau aprins despre meciul Steaua-Dinamo. Erau multi dinamovisti,asa ca atunci m-am hotarat si eu sa fiu "caine rosu pana la moarte".Aveam 10 ani ;-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca imi permiti o gluma mai putin reusita, asta ar putea fi considerat singurul tau defect. :) Dar apropos de acest etern derby (ca sa folosesc un limbaj de lemn) imi amintesc ca tot asa, dupa un meci din asta pe care l-am vazut cu tata si in care a batut Dinamo am decis sa tin si eu cu aceasta echipa. Asta pana anul urmator cand Steaua a batut si am decis ca sunt stelist din acel moment. Aveam cam 6 - 7 ani, mergeam in clasa 1-a sau asa ceva... Fiind vecin - ca sa zic asa - cu stadionul Steaua (pana la care faceam cam 10 - 15 de minute pe jos) am ales sa raman stabil acestei echipe pe care o pot numi echipa mea de cartier. Bine, au mai fost si parcursurile din cupele europene care m-au facut fan... dar asta e alta discutie.

    RăspundețiȘtergere